מארזי מתנות באהבה

מארזי מתנות באהבה

מגון מתנות איכותיות לכל מטרה ולכל אירוע, אם במארז לפי בקשה אישית או במארזים מומלצים מוכנים, הנה כמה דוגמאות:

מארז הריון – 3 מוצרים שכל יולדת תהנה מהם

אלו פירס – מוצר הכי מומלץ לכל יולדת להקלה אחרי הלידה. מיוצר על בסיס צמח האלוורה + 11 תמציות צמחים, מגיע כשפריצר לקירור האזורים הכואבים ללא מגע.
אלפא E פקטור – שמן עדין בעל אנטיאוקסידנטים רבי עוצמה, משפר את גמישות העור ומחיה עור יבש. מומלץ לשימוש על הבטן למניעת סימני מתיחה ומקל על פטמות סדוקות.
אלו פרופוליס – קרם המשלב אלוורה ופרופוליס אורגני להרגעת העור מעור יבש, עקיצות וכוויות. אידיאלי לעיסוי והשגת רגיעה עמוקה של הגוף.
עלות המארז: 401 ₪.

פינוק לאישה – 4 מוצרים קוסמטיים ייחודיים לפינוק מושלם

קרם עיניים – מסייע בהיווצרות קולגן שעוזרת להעניק לחות ומיצוק בעור. מפחית מראה נפוח ומצמצם את נראות הקמטוטים.
פילינג – פילינג מרגיע לעור הפנים, משיל תאי עור ישנים ומחדש את מרקם הפנים למראה בוהק, למרקם עור חלק וגוון אחיד.
מסכת מרין – המסכה לשימוש ביתי על בסיס אלוורה כמובן מכילה גם אצות ים, דבש, רוזמרין, מלפפונים ועוד להזנה מקסימלית של עור הפנים, להענקת מינרלים ולחות לעור הפנים.
סוניה – ג'ל לחות מרגיע – קרם בעל רכיבי אנטי אייג'ינג, מכיל קולגן ומעל 10 תמציות ושמנים צמחיים ונותן לעור הפנים אקסטרה גמישות ורעננות, לשימוש יומיומי.
עלות המארז: 466 ₪

פינוק לגבר – 4 מוצרים שכל גבר יהנה מהם

אפטר שייב, ג'נטלמינס פרייד – קרם חלק כמשי לטיפוח העור, הרגעה והזנה לאחר גילוח, ללא אלכוהול, מבוסס על אלוורה, רוזמרין וקמומיל להרגשה רעננה ונקיה.
אלו היט לושן – תחליב המכיל רכיבי חימום ייחודיים לעיסוי שרירים עייפים וכואבים תוך כדי ריכוך העור. כושר החדירה של האלוורה מאפשר לקרם להכנס עמוק לשרירים ובכך להרגיע ולשחרר את השרירים לאחר מאמץ ספורטיבי או עבודה מאומצת.
אלו סקראב – פילינג טבעי לפנים ולגוף, מורכב מכדוריות גמישות משמן החוחובה, מנקה את התאים הישנים של העור ומאפשר לתאים חדשים להתפתח. מעולה לשימוש לפני גילוח להשגת גילוח חלק במיוחד.
ג'ל לצחצוח שיניים, פוראוור ברייט – נלחם בפלאק השן, מרגיע דלקות פה וחניכיים, עוזר במקרים של פצעים בפה ומחזיר את הצבע המקורי של השן ללא חומרי שחיקה. אינו מכיל פלואוריד ומתאים לכל הגילאים.
עלות המארז: 290 ₪

 

מארזי מתנות בהרכבה אישית

רק תבחרו למי אתם רוצים לשלוח מתנה: לילד שמתגייס, לשכנה שמפנקת, לדודה שחוגגת יום הולדת, אנחנו פה בשביל לעזור לכם לבחור את המתנה שתגרום להם לחייך.

 

ניווט מהיר