שמפו אלו-חוחובה

שמפו אלו-חוחובה

שמפו נטול סולפט
מאזן את רמת ה-pH
מכיל לבנדר, חוחובה ושמן "רוז היפ" להרגעת הקרקפת

שמפו נטול סולפט ומלא בשמנים טבעיים להרגעת הקרקפת

119

שתפי מוצר:

מידע על שמפו אלו-חוחובה

מלבד האלוורה, המרכיב המככב בשמפו הינו החוחובה, אשר מייצר את ״אפקט הקרטין״, מה שגורם לצבעים הטבעיים של השיער לבלוט ולשיער לקבל מראה זוהר.

שמן הלבנדר מסדרת Essential Oils אשר אנו מייצרים בעצמנו, מעניק ניחוח מרגיע, ברק לשיער ומרגיע את הקרקפת.

מרכיב חשוב נוסף הינו שמן ״רוז היפ״, שמופק מזרעים המצויים בפירות של ורד בר. שמן זה מכיל שפע חומצות שומן חיוניות, עשיר בויטמין A, בנוסף לאחוז גבוה של ויטמין C. שמן ה״רוז היפ״ יסייע לשמור על הלחות בקרקפת.

מרכיבים אלה מגיעים יחד בשמפו נהדר שינקה ביסודיות את השיער ובו בזמן ירגיע את הקרקפת שלכם. התכוננו לשיער, חזק יותר ובעל נפח גדול יותר, שיגרום לאנשים לסובב את הראש!

שמן החוחובה מוסיף לחות ותזונה החסרים בעור ובשיער, מעניק מראה מלא יותר לשיער תוך חיזוק השערות לכל אורכן, כולל הקצוות. שמן זה מחליק את השיער, מקל על הסירוק, מאפשר פתיחת קשרים כשהשיער לח או יבש ומונע את התפצלות השיער ומראהו היבש כתוצאה משימוש במיבש שיער.

שמפו אלוורה וחוחובה מתוכנן לשמור על מראה בריא ונקי של שיער וקרקפת, הוא מביא את השיער למצב מבריק ונוח לטיפול, עוזר בהסרת קשקשים ומניעת גירויי קרקפת, מאזן לחות ומעניק חוזק ועיבוי לשיער. יחד לשני רכיבים טבעיים אלה קיימים תוספי לחות ופעילי טיפוח היוצרים יחדיו מוצר נוח המסוגל לנקות את השיער השמן ביותר.

 

מכיל:
296 מ”ל

שימוש מומלץ:
להוסיף כמות קטנה מהשמפו לשיער רטוב ולעסות את הקרקפת, להקציף ולשטוף ביסודיות.
מומלץ לאחר מכן להשתמש במרכך “אלו-חוחובה"”.

 

 

כשר עפ״ פירוט בהערות

כשר עפ״ פירוט בהערות

לא בוצעו ניסויים על בע״ח
לא בוצעו ניסויים על בע״ח
ג’ל הישר מתוך הצמח

ג’ל הישר מתוך הצמח

אינו מכיל מוצר מן החי

אינו מכיל מוצר מן החי