קרם עיניים מעורר

קרם עיניים מעורר

מפחית את המראה הנפוח והעיגולים השחורים
מצמצם משמעותית את נראות הקמטים

להפחתת הנפיחות והעיגולים השחורים מסביב לעיניים

100

שתפי מוצר:

מידע על קרם עיניים מעורר

קרם העיניים המעורר Awakening משתמש במרכיבים המעוגנים בפטנטים, אשר בעזרת טכנולוגיית פפטידים משפרים ומחליקים את אזור העיניים הרגיש, תוך הפחתה ניכרת של קווים, קמטוטים ועיגולים שחורים מסביב לעיניים.

קולגן ייחודי, בעל משקל מולקולרי נמוך, מסייע להיווצרות נורמלית של קולגן אשר עוזרת להעניק לחות ומיצוק אופטימליים לעור. עם התמיכה בקולגן בריא, אנו משפרים המראה החלק של העור והתוצאה היא עור מלא ומוצק יותר באזור שמסביב לעיניים.

הוכח כי אחד מהרכיבים הייחודיים שלנו, בוטילן גליקול, מפחית את מראה הנפיחות והעיגולים השחורים מסביב לעיניים תוך 15 ימים בלבד.

מרכיב נוסף אשר נמצא בחזית הטכנולוגיה, תמצית גזע האלביזיה ג’וליבריסין (Albizia julibrissin) עם דרוטוסיד (Darutoside), הוא אחד מהחומרים הראשונים מסוגו שהראה פעולת הרמה על עפעפיים עליונים נפולים. בעזרתם גם העפעף העליון וגם העור הרגיש שמסביב לעין מטופלים ומעניקים לעין מראה עירני.

קרם העיניים מטשטש גם את מראה קמטי הצחוק על ידי חיזוק מבנה משטח העור יחד עם העלמה הדרגתית של העיגולים השחורים ע”י מיזוג הרשת המיקרו-וסקולרית. במקום עור יבש ו”שקיות” מתחת לעיניים, העיניים מקבלות מראה נינוח עירני וצעיר יותר מכיוון שמחיצת העור המחוזקת מגבילה את איבוד הנוזלים.

כל הרכיבים העוצמתיים האלה יחד יוצרים את קרם העיניים המתקדם ביותר שיאפשר ליופי שלכם לזרוח, לעיניים מרשימות בעלות מראה זורח וצעיר יותר.

מכיל:
21 גרם

שימוש מומלץ:
בעזרת האצבע, יש למרוח בעדינות כמות קטנה מתחת לאזור העין ומסביב לה.

מידע נוסף אודות קרם העיניים

 

 

כשר עפ״ פירוט בהערות

כשר עפ״ פירוט בהערות

לא בוצעו ניסויים על בע״ח
לא בוצעו ניסויים על בע״ח
ג’ל הישר מתוך הצמח

ג’ל הישר מתוך הצמח

אינו מכיל מוצר מן החי

אינו מכיל מוצר מן החי