מזון מלכות

מזון מלכות

תוסף מזון חיוני עשיר בויטמינים ומינרלים
מכיל את כל חומצות האמינו הדרושות
מוצר אורגני, נקי אקולוגית, מיובש בהקפאה בעל איכות גבוהה
טוב לעור ועוזר בהפגת מתיחות

"מאכל על" המיוצר על ידי דבורים וניתן כמזון בלעדי למלכה

182

שתפי מוצר:

מידע על מזון מלכות

 

המאכל האקסקלוסיבי של הדבורה – המלכה במשך תקופת הפוריות הגבוהה שלה, מאפשר לה להטיל כ-3000 ביצים ליום, במשך שש שנותיה. דבורים-פועלות הניזונות מדבש רגיל, חיות רק ארבעה עד שישה שבועות.

אז מה יש בו בעצם?

מזון מלכות הוא מאכל בריאותי מעולה, הוא מכיל ויטמינים, A ,C ,D ו- E ובנוסף מהווה מקור עתיר ויטמינים מסוג B. מרכיב חשוב הוא ויטמין B5 (חומצה פנטטונית), אחד החומרים החשובים ביותר בגוף, הוא חיוני לסינתזה ומטבוליזם של חלבונים, שומנים, פחמימות והורמונים אחדים. מחסור בו יכול לגרום לעייפות, כאבי ראש, דלקות בדרכי הנשימה העליונות, רגישות לאינסולין, הפרעות שינה, בחילה והפרעות במערכת העצבים.

בנוסף, מזון המלכות מכיל את כל שמונה חומצות האמינו החיוניות יחד עם עשר חומצות אמינו משניות, וכן כמויות מרשימות של המינרלים: סידן, נחושת, ברזל, זרחן, אשלגן, סיליקון וגפרית. מזון המלכות מחזק את תהליך חילוף החומרים בגוף. עובדה זו מסבירה את תחושת החיוניות הרבה וההתאוששות המהירה מעייפות. יתרונות נוספים של מזון מלכות הם תמיכה בהתחדשות התאים, שיפור מרקם העור והגברת התנגדות הגוף למחלות. אפשר ליטול מוצר זה גם לחיזוק הגוף בתקופות לחץ ולהקלה בתופעות קדם וסתיות. כמו כן הוא ידוע גם כמקטין רמת כולסטרול.

זהו תוסף תזונה שבאמת חיוני להרגשתנו הטובה ומאחר וקבוצת הויטמינים מסוג B נמסים במים, יש לצרוך אותו בכל יום.

 

מכיל: 60 טבליות

שימוש מומלץ: טבלית אחת, פעמיים ביום.

אנטי דכאוני טבעי

להפגת מתחים

משפר כושר עמידות ואנרגיה
להתאוששות מהירה מעייפות
מכיל דבש

מיוצר ע"י דבורים

לא בוצעו ניסויים על בע״ח

לא בוצעו ניסויים על בע"ח