עשב דגנים

עשב דגנים

כל היתרונות הגלומים באכילת ירקות ירוקים, במוצר אחד:

  • מולטי-ויטמין ומולטי-מינרל מצויין לשימוש כללי
  • עשיר במינרלים
  • משמש מקור חלופי למחסור בחומרים חיוניים עקב הימנעות מאכילת ירקות טריים

 

כל היתרונות באכילת ירקות ירוקים - במוצר אחד

66

שתפי מוצר:

מידע על עשב דגנים

 

הורינו עודדו אותנו תמיד לאכול “ירקות ירוקים” אך לעיתים קרובות מדי קצב החיים מכתיב את הצורך להעדיף את הדרך המהירה יותר של אכילת אוכל מוכן על פני היתרונות התזונתיים של אוכל טרי. בכך, אנו מחסירים מגופנו את היסודות התזונתיים החיוניים המצויים בירקות ובתבואה בעת איסופם בשדות.

“עשב דגנים” הוא תוסף תזונה מאוזן ומיוחד, הוא משלב את היתרונות התזונתיים של שעורה ירוקה צעירה, אספסת, חיטה ופלפלת חריפה. תרכובות תזונתיות המצויות ב”עשב דגנים” הן בטא-קרוטן, אנזימים, חומצת אמינו, ויטמינים, כלורופיל וכן סיבים תזונתיים (בכמות גדולה יותר מאשר בסובין). רשימת רכיבים מכובדת זו מגלה קרן שפע של אלמנטים תזונתיים אשר הורכבו לכדי נוסחה המתאימה במיוחד להתמודדות עם חסרונות “האכילה הנוחה”.

עשב השעורה – עד שבני האדם למדו להשתמש בחיטה ושיפון, השעורה היתה התבואה העיקרית ששימשה לאפיית לחם באירופה. ידוע שמיץ צמח השעורה הצעיר, מכיל קוקטייל מינרלים עשיר: אשלגן, סידן, מגנזיום, ברזל, נתרן, נחושת, זרחן, אבץ, מנגן (כמו גם תרכובת אנטיאוקסידנטית הידועה בשם -0-Glycosylisovitexin 2) המצוייה באופן טבעי בעלי שעורה ירוקים.

עשב החיטה – מזון עשיר המכיל מבחר גדול של ויטמינים, מינרלים ומרכיבי קורט. דר’ אן וויגמור טוענת שק”ג אחד של עשב חיטה טרי, שווה בערכו התזונתי ליותר מכ-200 ק”ג של ירקות טריים.

אספסת – מאחר ושורשי האספסת מעמיקים לצמוח באדמה (עד לעומק של 40 מטר), הם סופגים מינרלים מקרקע עשירה. כך הופך צמח האספסת מקור למזון נוסף, עשיר במינרלים חיוניים לשימוש האדם. מינרלים אלה מאוזנים להפליא וקלים לספיגה. אספסת היא גם מקור מצוייןן לויטמינים E ,B6 ,A, ו- K. היא מורידה רמות של כולסטרול והינה צמח אסטרוגני טבעי.

פלפלת חריפה – משמשת מזה זמן רב כתרופה מסורתית. נמצאה כמשפרת את הולכת הדם ומסייעת בעיכול. לדברי הרמב”ם, הפלפלת מפיגה גזים ומסייעת בעיכול.

דבש – תכונות הדבש כמקור תזונה ייחודי ידועים היטב כמקור לויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו – מקומו של הדבש לשיפור אנרגיה וריפוי בלתי מעורער.

 

רכיבים נוספים:
דבש, סורביטול, מגנזיום סטיראט, חומצה סטיארית, צורן.

מכיל:
80 טבליות

שימוש מומלץ:
טבלית אחת, פעמיים ביום כתוסף תזונה.

כשר עפ״ פירוט בהערות

כשרות

בתוספת סיבים תזונתיים
היתרונות של עשב שעורה, חיטה ואספסת
מכיל דבש

מכיל דבש להגברת אנרגיה

לא בוצעו ניסויים על בע״ח

לא בוצעו ניסויים על בע"ח